FANDOM

Plným jménem James Potter I je synem Charluse a Dorey Potterových. Narodil se 27. března 1960 do bohaté rodiny, která měla čistokrevný původ. Charlus zemřel mezi roky 1975 a 1981 a Dorea v roce 1977 ve věku 57 let. James začal chodit do Bradavic v roce 1971 a byl určen do Nebelvíru. Jako Sirius Black, Peter Pettigrew, Remus Lupin a budoucí žena Lily Evansová. James rád začarovával studenty, hlavně Severuse Snapa, též známého jak Princ dvojí krve (Harry Potter a Princ dvojí krve). Ten zase pronásledoval jejich skupinu - Poberty, tvořitele Pobertova plánku. V druhém roce vyšlo najevo, že Remus je vlkodlak (Měsíčník) a proto se zbytek tři roky učil zvěromágy, konečně se James naučil přeměnu v jelena (proto se mu řikalo Dvanácterák). Nakonec se poté, co jí Severus omylem řekl Mudlovská šmejdko, zamilovala Lily do Jamese. Později se ve věku osmnácti let vzali a spou s Poberty se stali členy Fénixova řádu. 31. července 1980 se narodil Harry, Severus však nevědouce, že se jedná o syna Lily, řekl Voldemortovi o věštbě profesorky Sybilly Trelawneyové. Přes úkryt v Gordikově Dole se o nich od Petera Voldemort dozvěděl a oba zabil (následkem byla Lilyno obětování a následná odražení kletby Avada Kedavra, což rozdělilo duši Voldemorta na půl a druhý půlka so do 2. května 1998 schovávala v Harrym. Po smrti byl viděn pětkrát: po smrti ve vzpomínce Severuse Snape, v Zrcadle z Erisedu, při Priori Incantatem v bitvě s Voldemortem, jak začaroval Snape také v jeho vzpomínkách a pomocí kamene vzkříšení 2. května 1998. Mezi roky 2002 a 2005 se narodil jeho vnuk James Potter II a poté i další vnuk Albus Severus (Harry: "Albusi Severusi Pottere si pojmenovaný po dvou ředitelích Bradavic a jeden z nich byl ze Zmijozelu." (Harry 1.9. 2017)) a vnučka Lily (zase podle manželky Jamese).

V síti Wikia

Náhodná Wiki