FANDOM

Lily Potter (rozená Evansová) (30. leden, 1960 - 31. říjen, 1981) pocházela z mudlovské rodiny, byla mladší dcera Pana a Paní Evansových a mladší sestra Petunie Evansové. Zjistila, že byla čarodějnice jako dítě od Severuse Snape (chlapec s kouzelnickými schopnosti, který žil poblíž). On poznal, že je čarodějka a řekl jí o existenci magie. Lily studovala v Bradavické škole od roku 1971 do roku 1978. Byla zařazená do Nebelvíru a členem Křiklova klubu. V sedmém ročníku se stala primuskou a začala chodit s Jamesem Potterem.

Poté, co dokončila školu si vzala Jamese, se kterým měla syna, Harryho Jamese Pottera. Jeho kmotrem se stal Sirius Black. Lily, James a jejich přátelé Sirius Black, Remus Lupin a Peter Pettigrew vstoupili do Fénixova řádu během První Kouzelnické Války. Ona a její manžel se vzepřeli Lordu Voldemortovi třikrát. Nicméně, Lily a James byli nuceni jít do úkrytu po tom, co se proroctví vztahovalo na Lorda Voldemorta a jeho malého syna. James a Lily byli zrazeni Peterem Pettigrewem. Lily byla zavražděná Voldemortem v roce 1981 společně s jejím manželem, když se snažili chránit jejich syna.

Lily se krátce objevila skrz Kámen Vzkříšení, spolu s Jamesem, Siriusem a Remusem v roce 1998. Po skončení druhé kouzelnické války, Lily měla tři vnoučata prostřednictvím svého syna Harryho; James Sirius Potter, Albus Severus Potter a Lily Luna Potter. Poslední z nich byl pojmenován na její památku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki