FANDOM

Morfin Gaunt byl jediný syn Rojvola a bratr Meropy, tím pádem strýc lorda Voldemorta. Spolu s otcem svou sestru týral. Když Morfin již žil sám v Malém Visánku, navštívil ho jeho synovec Voldemort, který mu ale neprozradil svou pravou identitu. Morfin si myslel, že vidí mudlu Toma Raddla staršího, Voldemortova otce. Voldemort svého strýce napadl kouzlem a vzal mu hůlku, se kterou pak zabil svého otce a jeho rodiče. Pak vpravil do Morfinovy hlavy vzpomínku na vraždy tak, aby si myslel, že je spáchal on sám. Když vraždy vyšetřovalo ministerstvo kouzel, Morfin se k vraždám hrdě přiznal a prohlašoval, že již dlouho chtěl zabít toho mudlu, který svedl jeho sestru. Jediným jeho trápením bylo, že nemohl najít Rojvolův prsten a pořád opakoval, že by ho jeho otec zabil, kdyby zjistil, že ho ztratil. Byl odsouzen na doživotní vězení v Azkabanu. Tam ho navštívil Albus Brumbál, když později zjišťoval informace o Voldemortovi. Našel falešnou vzpomínku a zasazoval se o to, aby byl Morfin osvobozen. Ten ale zemřel dřív, než došlo k rozhodnutí. Spolu s Morfinem vymřela mužská linie rodu Gauntů.

V síti Wikia

Náhodná Wiki